Baigiamas statyti naujas kelias į Rusiją(6)

Ramunė RAMANAUSKIENĖ | redaktore@kurjeris.lt

2015-06-20 17:19

Kelio, vedančio į naująjį tiltą per Nemuną, darbai jau beveik baigti. Autorės nuotrauka

Trijų šalių – Lietuvos, Lenkijos ir Rusijos vykdomas projektas – tilto per Nemuną, apvažiavimo aplink Sovetsko miestą ir Panemunės aplinkkelio statybos eina į pabaigą. Kelias į naująjį tiltą Lietuvos pusėje nutiestas, baigtas ir pats tiltas. Tačiau statybvietėje plušantys darbininkai sako, kad visko dar gali būti – kada naujuoju keliu pajudės sunkusis transportas, neaišku, mat stringa susitarimai su kaimynais rusais. 

„Tauragės kurjerio“ žurnalistei savaitgalį teko galimybė ir apžiūrėti, ir jau pavaikščioti naujuoju keliu. Ir plika akimi matyti, kad darbai baigiami – kelias nutiestas, įrengtos atramos, apšvietimo stulpai. Vietoje sutikti bendrovės „Kauno keliai“ atstovai sakė, kad projektas beveik baigtas, objekto perdavimas eksploatuoti turėtų būti surengtas po keleto savaičių.

– Tiltas per Nemuną taip pat jau baigtas, abi pusės – ir rusų, ir Lietuvos sujungtos. Tik neaišku, kada bus galima šiuo keliu važiuoti. Be 2016 metų pabaigos turbūt nieko nebus. Kiek žinau, stringa susitarimai su Rusija, – žurnalistei kalbėjo statybvietėje sutiktas objekto statytojos – „Kauno kelių“ bendrovės atstovas.

Tiesa, vaikščioti po statybvietę dar neleidžiama, žurnalistei nerekomenduota ir važiuoti prie pat naujojo tilto. Esą tokias keliones reikia derinti iš anksto su „Kauno kelių“ valdžia.

Ar tikrai milijonus eurų kainavęs projektas gali patirti fiasko? Sudėtinga politinė situacija su kaimynine šalimi gali atnešti visko – sako projektą administruojančio Regioninės politikos departamento direktorius Arūnas Plikšnys. Paklaustas, ar neatsitiks taip, kad statėme, statėme – kelią nutiesėme, o jis niekam nebus reikalingas, A.Plikšnys pasvarstė:

– Sunku pasakyti. Politinis kontekstas pastaruoju metu sudėtingas. Mes administruojame šį projektą. Bet programai vadovauja Lenkija. Sumos, žinoma, didžiulės. Vien Lietuvos dalis siekia aštuonis milijonus eurų, Rusijos – dar dešimt milijonų, – kalbėjo A.Plikšnys.

Pasak departamento direktoriaus, šiemet naujojo kelio darbai tikrai bus baigti, o kada juo pajudės sunkusis transportas, priklauso nuo susitarimų tarp šalių.   

Skaityti komentarus (6) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras