„Swedbank“ atstovas: „Banko bankrotas yra gandai“ (papildyta)(11) 

Žydrūnė JANKAUSKIENĖ | zydrune@kurjeris.lt

2013-06-19 14:16
Renaldo Malycho nuotrauka

Šiandien prie „Swedbank“ bankomatų nusidriekė ilgos eilės. Renaldo Malycho nuotrauka

Šiandien ryte Tauragėje ėmė sklisti gandas, kad bankrutuoja vienas iš didžiausių šalies bankų – „Swedbank“. Po pietų jau imta kalbėti, kad šios kalbos persirito ir už mūsų miesto ribų – pagausėjo pinigus iš „bankrutuojančio“ banko atsiimančių Kaune, Vilniuje ir kituose miestuose.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius tokias kalbas vadina absurdu.

– Nėra čia ką komentuoti. Galiu pasakyti tik tiek, kad tai – netiesa, – sakė banko atstovas.

Jis pažadėjo artimiausią valandą parengti spaudai pranešimą ir jį išplatinti. 

Dar tauragiškiai, skubėję atsiimti banko sąskaitose laikomų pinigų, kalbėjo, kad bankomatai neišduoda tiek pinigų, kiek nori klientai. Banko atstovas S.Abraškevičius tokią problemą paaiškino paprastai:

– To tikrai nėra ir negali būti. Tiesiog galėjo baigtis pinigai žmogaus sąskaitoje arba bankomate. Tai labai tikėtina, kadangi bankomatai šiuo metu ypač apgulti, – aiškino „Swedbank“ atstovas.

„Swedbank“ išplatino pranešimą

Pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu ir skleidžiami jokio pagrindo neturintys gandai apie banką. Šie pranešimai platinami socialiniuose tinkluose, taip pat siunčiami sms žinutėmis, el. paštu ar telefonu.

Perspėjame savo klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo ir raginame ją ignoruoti. Bankas taip pat primena, jog už gandų ir klaidingos informacijos platinimą gresia teisinė atsakomybė. Bankas ketina kreiptis dėl klaidingos informacijos skleidimo į teisėsaugos institucijas.

Atkreipiame dėmesį, kad pranešimai parašyti su daugybe gramatinių klaidų, pateikiama klaidinga informacija apie kitus bankus. Neatmetame prielaidos, jog šios informacijos platinimu siekiama suklaidinti banko klientus. Šia situacija gali pasinaudoti ir sukčiai, siekiantys išvilioti asmeninius klientų duomenis bei užvaldyti gyventojų lėšas. Todėl klientai turėtų išlikti budrūs ir ignoruoti šią informaciją, o kilus klausimams visų pirma kreiptis į banką. 

Skaityti komentarus (11) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras