„flyLAL“ bankrotas sukėlė sumaištį ir Tauragėje(100)

2009-01-26 12:35

Dėl sudėtingos finansinės padėties nuo sausio 17-osios nacionalinė oro linijų bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ sustabdė veiklą. Sausio 16-ąją, penktadienį, vakarinis „flyLAL“ skrydis iš Amsterdamo į Vilnių buvo paskutinis prieš bendrovės veiklos sustabdymą.

„Dėl savo veiklą sustabdžiusios bendrovės kelionės planus bus priversti pakeisti 29400 skrydžio bilietus iš anksto įsigijusių keleivių“, – skelbia „flyLAL – Lithuanian Airlines“ .

 „Baltictours“ kelionių agentūros Tauragės filialo direktorė Jolita Katauskienė „Tauragės kurjeriui“ sakė, kad apie dešimt jų klientų buvo įsigiję skrydžių bilietus „flyLAL“ lėktuvais. Kelionių agentūra jau susisiekė su savo klientais. Tarpininkaujant kelionių agentūrai „flyLAL“ bus oficialiai pareikštos pretenzijos.

– Kol kas nesulaukėme nė vieno kliento, kuriems buvo parduotas bilietas skristi šios bendrovės lėktuvais. Bet bilietų reguliariesiems skrydžiams (ne organizuotoms kelionėms) buvome pardavę nemažai, – „Tauragės kurjeriui“ sakė „Smaragdas Travel“ agentūros filialo Tauragėje turizmo vadybininkė Lina Rundzaitė.

Bendrovės „flyLAL“ interneto svetainėje atsiprašoma bilietus įsigijusių keleivių ir esant būtinybei siūloma pasinaudoti kitų oro bendrovių paslaugomis. Pretenzijas bendrovei „flyLALs“ dėl neįvykusių skrydžių esą galima pateikti išsiunčiant jas paštu AB „flyLAL – Lithuanian airlines“, A.Gustaičio g. 4, LT-02512 Vilnius arba el. pašto adresu info@flylal.com. Kelionių agentūrose bilietus pirkusiems keleiviams siūloma pasiteirauti šių agentūrų dėl galimybių susigrąžinti pinigus už bilietus arba juos pakeisti. Taip pat rekomenduojama kreiptis į draudimo kompanijas tiems keleiviams, kurių draudimo sąlygos tai leidžia.

Skaityti komentarus (100) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras