Elektroninės laikraščio versijos prenumerata

Balsavimas

Kur ir kaip labiausiai derėtų įamžinti Tauragės šimtuko pavardes?

 Rezultatai

„Viasat“ žadėtas geresnis vaizdas dūla palėpėje(15)

Gintaras GRAŽINSKAS | gintaras@kurjeris.lt

2008-01-26 08:35

„Mėgaukitės „Viasat“ be rūpesčių!“, - šiuo šūkiu dažnai palinkėjimus siunčia viena šalies įmonė, teikianti skaitmeninės televizijos perdavimo paslaugas. Tik kaip džiaugtis ir mėgautis, kai visa kokybiškai televizijai skirta įranga nuo pat jos atvežimo tebedulka dėžėje, o jos užsakovė - septyniasdešimt penkerių metų moteris nė nenutuokia, kokią aparatūrą jai įsiūlė telefonu paskambinę agentai.

Pasiūlė geresnį vaizdą 

Gerda Tinginytė – pensininkė iš Lauksargių. Tai į jos namus, kaip dabar G.Tinginytė sako, pernai rugpjūčio pabaigoje paskambino moteris ir pasiūlė padėti – duoti įrangą, kurios pagalba pensininkė geriau matytų televizijos programas. G.Tinginytė sako taip supratusi siūlymą sudaryti abonentinę sutartį su „Viasat“ televizija.

Moteris telefonu pasakė savo asmens duomenis – vardą, pavardę, asmens kodą ir gyvenamąją vietą. O po kurio laiko kurjeris į namus jai atvežė visą palydovinės televizijos sistemą ir abonentinę „Viasat“ kortelę. Įrangą atvežusios firmos atstovas pristatė ir abonentinę sutartį, kurią pensininkė turėjo pasirašyti. G.Tinginytė tai padarė nė nepagalvojusi, kad tai jai kainuos.

Mokėjo už paslaugas, kuriomis nesinaudojo 

Pasiuntinio atvežtą įrangą net neišpakavusi G.Tinginytė pasidėjo savo troboje. Sunerimo tik tuomet, kai atėjo pirmoji sąskaita už paslaugą, kuria ji nepasinaudojo. Rugsėjo gale ji gavo 123 litų sąskaitą. Ji buvo išrašyta už „Viasat“ kortelės aktyvavimą ir vieno mėnesio abonentinį mokestį. Šią sumą pensininkė sumokėjo. Kitą mėnesį taip pat atėjo sąskaita. Tąkart teko sumokėti 35 litus – abonentinį mokestį. Sąskaitos moterį pasiekia kiekvieną mėnesį.

Tik neseniai G.Tinginytei atsibodo mokėti už tai, kuo nesinaudoja. Nebeišmanydama, ką daryti, ji kreipėsi į „Tauragės kurjerį“.

Nutraukti sutartį brangu

- Suprantu, į kokią situaciją pateko močiutė, tačiau nutraukti sutartį dabar būtų sudėtinga, - „Tauragės kurjeriui“ sakė „Viasat“ vadovas Lietuvoje Artūras Surgutanovas.

Pasak jo, sutartį be jokių teisinių pasekmių buvo galima nutraukti per 14 dienų nuo įrangos įsigijimo momento. Nutraukus ją dabar, G.Tinginytė patirtų finansinių nuostolių.

Pasirašydami abonentinę sutartį, „Viasat“ abonentai įsipareigoja jos nenutraukti vienerius metus. Priešingu atveju jiems tektų sumokėti už palydovinės televizijos sistemą. G.Tinginytei atvežtoji įranga kainuoja 770 litų. Nutraukusi sutartį, pensininkė privalėtų šią sumą sumokėti bendrovei „Viasat“.

Gali perleisti kitiems 

A.Surgutanovas pasiūlė ir kitas dvi išeitis. Viena jų – pasiūlyti televizijos įrangą kuriam savo giminaičiui.

- Sutartis gana palanki, abonentinis mokestis nedidelis, todėl kitam žmogui tai būtų gana geras pasiūlymas. Dabar abonentinis mėnesio mokestis yra 59 litai, - kalbėjo „Viasat“ vadovas.

Tokiu atveju G.Tinginytei tektų susisiekti su bendrovės atstovybe ir perrašyti sutartį kito žmogaus vardu.

- Labiausiai man gaila, kad mūsų klientė taip ir neišvydo geresnės kokybės vaizdo, - apgailestavo A.Surgutanovas.

„Viasat“ vadovas sakė, kad dar gali pasiūlyti nemokamai firmos sąskaita įrengti televizijos palydovinę sistemą G.Tinginytės namuose.

Kaip pasielgti – dar nenusprendė 

Sužinojusi apie visus galimus variantus, G.Tinginytė dar nežinojo, kaip pasielgs.

- Labiausiai norėčiau, kad kas pasiimtų tą įrangą ir man ji daugiau nebekeltų rūpesčių, - „Tauragės kurjeriui“ sakė pensininkė.

Tačiau ji tikino, kad norinčiųjų pasiimti įrangą ir savo vardu persirašyti sutartį kol kas nerado. Moteris mano, kad jai parankiau būtų sumokėti 770 litų už įrangą ir sutartį nutraukti.

Skaityti komentarus (15) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras