Po „BMS Megapolio“ užsidarymo neliko ir garantijų(5)

lrytas.lt | news@lrytas.lt

2009-08-05 09:11

Parduotuvė "BMS Megapolis" veikė ir Tauragėje.

Jei įsigijote kompiuterį, televizorių ar kitokį prietaisą, o parduotuvė nutraukė veiklą, galėsite vaikytis vėją laukuose bandydami pasikeisti prastos kokybės prekę arba norėdami garantinės priežiūros. Tai jau suspėjo pajusti ir praėjusią savaitę uždaryto „BMS Megapolio“ klientai, rašo lrytas.lt.

 
 

Liepos 31 dieną veiklą sustabdžiusi bendrovė „Computer Data International“, kuriai priklauso parduotuvės „BMS Megapolis“ bei „Optimalūs kompiuteriai“, skelbė, kad ir toliau veiks technikos priežiūros ir garantinės priežiūros centrai.

Bet nuo šio pirmadienio daiktai garantinio remonto nebepriimami. Tai patvirtino ir „BMS Megapolio“ garantinės priežiūros centro darbuotojai.

Jie teigė, kad iki rugpjūčio 10 dienos negali priimti remontuoti prekių, nes nežino, koks įmonės likimas. Po rugpjūčio 10 dienos tai turėtų paaiškėti.

Kad būtų greičiau, centro darbuotojai patarė kreiptis į tiekėją – galbūt šis pakeis sugedusią prekę.

Su bendrovės vadovu Artūru Afanasenka „Lietuvos rytui“ susisiekti nepavyko. Telefonu atsiliepęs administracijos darbuotojas tepasakė, kad jų telikę trys ir nė vienas nieko negali pakomentuoti.

Paklaususi, ar tik rugpjūčio 10-ąją bendrovė neketina skelbti bankroto, išgirdau atsakymą: „Na, taip, bankrutuojam“.

Tauragėje, Gedimino gatvėje įsukūrusiame prekybos centre "Agava" taip pat veikė šio tinklo parduotuvė.

Skaityti komentarus (5) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras